Frederiksberg Kommune

Temamøde om fundraising for frivillige og ansatte


Dato og tid

Torsdag d. 25. januar 2018 kl. 16:00 til 18:30

Tilmeldingsfrist

Søndag d. 21. januar 2018 kl. 23:00

Sted

Hovedbiblioteket, Bibliotekssalen
Falkoner Plads 3
2000 Frederiksberg
Denmark

Arrangør

Frederiksberg Kommune
+45 2898 1870
biag01@frederiksberg.dk

Vil du vide mere om, hvordan du rejser penge til din forening eller institutions gode ideer?  Så kom til temamøde om fundraising torsdag d. 25. januar kl. 16.00-18.30 på Hovedbiblioteket, Falkoner Plads 3.

Hvor og hvornår
Torsdag d. 25. januar 2018 kl. 16.00-18.00 efterfulgt af mulighed for uformel networking og spørgsmål til kl.18.30. Temamødet foregår på Hovedbiblioteket, Falkoner Plads 3

Hvem kan deltage
Frivillige og ansatte i foreninger, organisationer og netværk på Frederiksberg samt frivillige og ansatte i Frederiksbergs institutioner, der arbejder med eller overvejer at prøve fundraising.

Tilmelding
Fri entre, men tilmelding nødvendig og senest mandag d. 21. januar 2017. 

På temamødet vil vi bl.a. beskæftige os med:
• Fundraising i dag 
• Hvordan tænker fonde/puljer?
• Intro til Fonde.dk værktøjet
• Ansøgningsteknik, skabeloner mv
• Udviklingstendenser
• 10 gode fundraising råd

Oplægsholder er Dennis Hørmann, som er partner i Fundraiseren.dk
Har du på forhånd nogle emner eller spørgsmål, som du ønsker belyst på temamødet, er du meget velkommen til at sende dem til Dennis Hørmann på dh@fundraiseren.dk senest d. 21. januar 2017. Der vil naturligvis også være mulighed for erfaringsudveksling og spørgsmål undervejs i temamødet.

Læs mere om frivillighed på Frederiksberg Frivillighedsportal: frivillighed.frederiksberg.dk

 

Find vej til arrangementet

Kontaktinformationer til arrangør

Frederiksberg Kommune
+45 2898 1870
biag01@frederiksberg.dk